Переводы и тексты песен Премьер 2016 г.


Присоединяйтесь:


Главная » Новые тексты песен 2016

Rick Ross feat. Chris Brown - Sorry текст песни

Премьера песни "Rick Ross feat. Chris Brown - Sorry" состоялась в 2015 году.
....................
[Verse 1: Chris Brown]
She's just perfect in every kinda way.
But I don't think I can handle her pain.
So messed up and I'm too busy just running my game.
Oh, girl after girl, mistake after mistake.
I tried to change but they always around, pulling me down in bed.
Gave you my word but they were just broken promises.
Broken condoms, lipstick marks and unprotected s*x.
I feel like shit, you know I ain't shit.

[Hook: Chris Brown]
Sorry, don't turn back the clock.
Baby I took advantage cause I knew you.
Wouldn't believe it, so I used you.
I'm sorry, oh I'm sorry don't make it right, I know.

[Verse 2: Rick Ross]
We at the crib, she got her legs wrapped around my waist.
Conversation, she lick every tattoo that's on my face.
Like a thug, I just wanna fuck on it, that's every day.
Temporary separations, confessing my mistakes.
She packed her bags and left me home and I'm still hurt.
You knew shit, but she can't tell me that it's real first.
A lot of lies apologised, the thirst real.
When she hit this thinking to herself, "Damn this verse real".
Read about it Vegas, I made this with Merc.
Send the bottles to her table then made love on the jet.
Temporary thrills, all these women you think I told you.
My feelings genuine, disregard what you see on blogs.
I been a boss before I ever recorded Meek song.
Mill and Cash on the gram, they trending meat chong.
In the D in my G and he throwing that peace on.
Every picture that you post we comment for this one.

[Verse 3: Chris Brown]
I'm just a typical ordinary n*gga.
But I know that I can't change for you.
All this time I blamed you cause I know what I'm doing.
Stabbing on your heart again, relationship ruined.
I tried to change but I'm always out, fucking around in the club.
Pieces of my love letter tore up from this break up.
My worst nightmare went right in my back, I wish I could wake up.
I feel like shit, know I ain't shit but I'm.

[Hook: Chris Brown]
Sorry, don't turn back the clock.
Baby I took advantage cause I knew you.
Wouldn't believe it, so I used you.
I'm sorry, oh I'm sorry don't make it right, I know.

[Verse 4: Rick Ross]
Like Jordan, baby girl you deserve a winner.
Every day the diamonds on you get bigger and bigger.
Hustle from my heart so every night I can deliver.
Saying sorry, lean up, way up in your liver.
Boss, the red bottom's got you walking funny.
Get you an agent, she balling and all she talk is money.
Take you shopping, baby boy ain't no salary caps.
She get it popping so you better bring battery packs.
Perfect time to relax.
Nothing is perfect other than me and the perfect match.
They all watch me cause the moves I make out they budget.
Diamond digits, six figures on my shorty nugget.

[Pre-Hook: Chris Brown]
I tried to change but they always around, pulling me down in bed.
Gave you my word but they were just broken promises.
Broken cond*ms, lipstick marks and unprotected s*x
I feel like shit, you know I ain't shit.


Отзывы о песне Rick Ross feat. Chris Brown - Sorry: